Zsolti írta:Amennyiben viszont a marketing megalapozása volt Friedkinék eredeti célja néhány évre, akkor telitalálat felsőfokon, ezt el kell ismerni.
nekem az a véleményem, hogy nagyjából erről van itt szó
igazából van 3 út, ami működhet az alapján, amit én eddig tapasztaltam futballban ahhoz, hogy stabilan nagycsapattá váljunk
1. irgalmatlan pénzt beletolni, hozni a sztárokat, stb
ebből lett 2001ben egy scudetto, aztán meg kb csőd, ráadásul manapság az arabokkal esélytelen felvenni a versenyt, nekem meg szeméy szerint nem hiányzik ide egy szaúdi stb befektető
2. szisztematikus építkezés évről évre, apró lépések, saját nevelések, olcsó igazálások felépítése
lásd még pl Atalanta, és próbáld elképzelni ezt a római közegben? láttuk, hogy egy EDFet is fütyültek már a végén, sztem ebben a környezetben szintén nem megy (bár menne, teszem hozzá...)
3. hozol egy nagy nevet, felrakod magad a térképre, és abból próbálsz építkezni a jövőre nézve
sztem nálunk ez van most, ez a hibrid az első kettőből
megalapozta a marketinget, érzésre 2-3szor gyakrabban találkozok semleges felületeken is a csapat nevével, mint előtte
hozott egy kupát és egy kupadöntőt
a laikus hírolvasót, futballfogyasztót nem nagyon érdekli más, mondjuk kis mintából dolgozom (saját ismerősök), de talán 1-2en említették, hogy amúgy bitang szar nézni ezt a játékot, mindenki más csak addig jutott, hogy wow, döntő, nem semmi
az, hogy borzalom a játékunk, az pont csak minket zavar
na most... nekem az az egyetlen gondom, hogy egyelőre nem látom a hogyantovábbot a stratégiában
ide jött egy neves edző, pipa
idehoztak pár nagyobb nevet mondjuk a második, harmadik polcról (Dybala, Matic, Tammy, Belotti)
éééééééééééééés ide várnám, hogy mi a következő lépés
ha ez az, hogy a Mór megtette a dolgát, a Mór lelép, és van fent koncepció, hogy mi és ki a következő szint, akkor sztem jók leszünk
optimális megoldás nyilván az lenne, ha a Mór kitalálna vmit, amivel a jelenlegi struktúrával előre lehetne lépni, de ebben bízom sajnos legkevésbé, pedig marha jó lenne
nem hiszem különben, hogy kirúgnák, akármilyen trágya is lesz a játékunk a kövi szezonban, mert akkor pont a felépített marketingnek rúgnának alá