Lássuk be, magyarnak lenni nem egy nagy élmény.
Ne fogadj rá. Nem vagyok én ám annyira jó ember... Van egy két arc ott, akinek a kivégzésén pezsgőt bontanék (Dezső Andrásnál atombeb.sznék ). Amúgy átnéztem a szerkesztőségi név és képsort, legalább 4 főt (de talán 5-t) ismerek az ELTE TÁTK-ról csak amíg ott dolgoztam. És mennyi lehet még...Ez hülyeség Trigo. Nem kívánsz valójában ilyet
Ezek az idegenszívű újságírók mindig a magyarság tragédiáin gúnyolódnak, soha nem a holokauszton
apa kezdődikVolner János
1 órája ·
Sajnos nem csak Gyurcsány Ferenc régi, levitézlett embereinek visszatérését titkolta a választások előtt Karácsony Gergely, hanem azt is, hogy a dugódíj bevezetésével meg kívánja sarcolni a budapestieket. Különösen visszatetsző, hogy annak a 4-es metrónak a szerződésére hivatkoznak, amelynél az OLAF megállapítása szerint a beruházás összköltségének 452 milliárd forintos összegéből 272 milliárd forint érintett korrupcióval és szabálytalanságokkal. Így tehát tényszerűen kijelenthető, hogy a Demszky-korszak baloldali-liberális koalíciója idején szétlopott fővárosi nagyberuházás káros hagyatékát a budapestiekkel kívánják megfizettetni.
Azzal is elfelejtettek kampányolni, hogy kitiltják a dízelautókat a város egyes részeiből, holott a budapesti autók közel harmadát a dízel üzemű járművek teszik ki. A erről szóló interjúban a környezetvédelmi alapú differenciálás szóba sem került, amiből arra következtethetünk, hogy azt sem kívánják vizsgálni, rendelkezik-e az adott jármű részecskeszűrővel, vagy sem. Ugyanígy kérdés az is, mi lesz a több, mint 4100 budapesti, dízel üzemű autóbusz sorsa? Azokat is kitiltják majd Budapestről?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég